V kamenných obchodech, na tržnicích nebo na internetu, kam se podíváme, jsme doslova obklopeni výrobky z Asijských států, zejména z Číny. Je to v současnosti už trochu lepší, ale přesto má většinou toto spotřební zboží krátkou výdrž. Ale nedá se tvrdit, že západní zboží je vždy lepší kvality. Není. I tyto výrobky nám vydrží maximálně 2 – 3 roky.
Co se týká kvality výrobků, je to při výběru různé. Ale je dobře, že si zákazník už dnes dokáže spočítat,že levné věci, které na pohled vypadají„značkově“ se mu vůbecnemusí vyplatit kupovat.
Český výrobce dokáže vyrobit kvalitní výrobek. Možná mu delší dobu trvalo, než se mu zvedla prodejnost. Vše dnes spočívá v propagaci, v reklamě. Je jedno, jestli je to nějaká drobnost v podobě nějakého dárku, stolní lampy do interiéru, šperku, či se to týká nábytku. Těch českých kvalitních, navíc originálních výrobků, je skutečně mnoho.
Když se procházíte kolem výloh, kde jsou tyto výrobky vystaveny, tak se dá říct, že je to ta nejlepší propagace, co pro ten konkrétní produkt může být. A pokud se jedná o nabídku českých výrobců přes webové stránky (jak výrobce, tak prodejce), tak vás určitě zaujme v jejich nabídce nejdříve kvalitní fotografie, kde je výrobek dobře nafocený, s podrobným popisem a cenou. Když se jedná o ruční, uměleckou práci, tak vás může zaujmout i informace o jeho výrobci. Protože tito lidé do své práce dávají kromě času své srdce, svou duši.
Každý národ má svou historii, která se prolíná ve všech ručně vyrobených věcech. A čeští řemeslníci dokázali a dokážou vyrobit skutečně kvalitní výrobky, které nejenom potěší oči, ale i dlouho poslouží svému účelu. Ale po dlouhou dobu jim chyběla kvalitní reklama, na kterou většinou neměli peníze, protože je drahá. Ale dnes už je to lepší.
Ale jak se říká: „kdo hledá, najde“. Na internetu existuje několik českých firem, které nabízejí prodej českých výrobků od kvalitních výrobců. A svou provizi za prodej si vezmou až po prodeji. Výrobce se tak nemusí starat o prodej, a co je důležité – spokojený zákazník.